Dzinēju jaudas stends

Innovate – jauni dzinēju testēšanas standarti!

Dinamometriskais stends ir īpaši izstrādāts ne tikai kartingu dzinēju tūninga speciālistiem, bet arī tiem, kuri nodarbojas ar Enduro, MX un citu dzinēju tūningu līdz pat 160 ZS. Ar to var veikt gan dinamiskos testus, gan klasiskos statiskos testus. Dinamometriskais stends ļauj pārbaudīt dzinēja veikstpēju, tā karburatora regulējumus, ieplūdes gaisa kameru un izplūdes sistēmu, optimizēt gaisa ieplūdes kontūru vai mainīt izplūdes sistēmas konstrukciju.

Pie papildus funkcijām jātzīmē lielais dzesēšanas šķidruma tilpums ar regulējamu temperatūru, 12V līdzstrāvas starteris ar automātisku 12V akumulatora uzlādi, spararats ar 3 dažādām inerces istatīšanas iespējām līdz 60HP un retarders ar iestatīšanas iespējām līdz 100HP, secīga dinamometriskā testēšana ar automātisko droseles kontroli, RPM bloks ar divu veidu sensoriem, AFR bloks ar diviem lambda zondes kanāliem, izplūdes gāzu, dzesēšanas šķidruma, dzinēja temperatūras, kā arī eļļas temperatūras dzinēja transmisijā, ieplūdes kolektora temperatūras un spiediena monitorings. Ja piemēram tiek iestatīta dinamometriskā stenda dzesēšanas šķidruma temperatūra 60 grādi, tad tā saglabāsies nemainīga visu testu laiku. Jebkuru dzinēju var iedarbināt nospiežot vienu pogu uz dinamometriskā stenda paneļa. Atliek izvēlēties tikai optimālo slodzi testējamajam dzinējam. Var veikt vairākus atkārtotos testus, lai pārliecinātos, ka dzinēja veiktspēja ir nemainīga. Ja tiek testēts divtaktu dzinējs, izmantot izplūdes gāzu temperatūras sensoru kā palaidēju, lai automātiski uzsāktu katru veicamo testu.
Dinamometriskajam stendam ir ievērojama masa un tas ir perfekti nobalansēts, tāpēc vibrācija testu laikā ir gandrīz nemanāma. Aiz stenda atrodas izplūdes gāzu piltuve, kas ir savienota ar augstas veiktspējas ventilācijas sistēmu. Tāpat stends ir aprīkots ar avārijas bremzi, pārskrējiena sajūgu, dzesēšanas šķidruma sūkņa vadību, dzesēšanas šķidruma temperatūras kontroli, papildus jaudīgu gaisa plūsmas un/vai gaisa dzesēšanas ventilatoru. Lai dzinēju varētu sākt testēt, katra dzinēja vadus ir jāpievieno pie stenda spaiļu bloka. Ir iespējams pieslēgt dažādu tipu dzinēju vadu instalāciju pie spaiļu bloka, lai tas darbotos pilnvērtīgi.
Uz dinamometriskā stenda ir iespēja uzstādīt visu tipu kartinga dzinējus. Pēc pieprasījuma un/vai pēc mūsu ieteikuma ir iespējama citu speciālu motora balstu uzstādīšana, kā arī zobratu un ķēžu uzstādīšana savienošanai ar dinamometriskā stenda asi un dzinēju vadu instalācijas savienošana ar termināļu bloku. Mēs sniedzam arī iepriekšējas konsultācijas par droseles troses pieslēgšanu, manuālās vai automātiskās droseles regulēšanas izvēli, paša dzinēja degvielas padeves sistēmas pieslēgšanu vai dinamometriskā stenda degvielas sūkņa iespējām. Izpūtējā var ievietot lambda zondi un temperatūras sensoru, kuru dati pēc tam tiek attēloti testu grafikos. Ir iespējama dzinēja pārnesumu pārslēgšana un sajūga kontrole.
Pateicoties dinamometriskā stenda augstajai kvalitātei, tam ir konsekventi testu rezultāti, kas ļauj atrast mazāko uzlabojumu, veicot dzinēja regulēšanu!

Aparatūras specifikācija:
DAS datu iegūšanas sistēma
Jauns dinamometriskā stenda programmnodrošinājums
Sparararats ar 3 dažādām inerces iespējām līdz 60HP
Retarders līdz 100HP
Divu kanālu AFR modulis
RPM modulis ar regulēšanas iespēju un divu veidu sensoriem
Izplūdes temperatūras sensors
Dzinēja temperatūras sensors
Eļļas temperatūras sensors transmisijai
Ieplūdes kolektora gaisa temperatūras sensors
Ieplūdes kolektora spiediena sensors
Kalibrēšana ar kalibrēšanas svaru
Avārijas bremzēšana ar sarkanu brīdinājuma signālu
EMC filtrs
Elektromotoru testēšanas iespēja

Programmatūras funkcijas:
Statiskās jaudas mērīšana
Dinamiskā jaudas mērīšana: negatīvais tests, visi pārnesumi, regulējama pārnesumkārba, ātra paātrināšanās, daudzpakāpju pārnesumu pārslēģšana
Meteoroloģiskā stacija
Jaudas korekcija saskaņā ar DIN, EEK un SAE standartiem
Automātiskā vai manuālā bremzēšana pēc dinamiskā testa pabeigšanas
Dzinēja kloķvārpstas apgriezienu, jaudas un griezes momenta attēlošana programmā reālā laikā
Slodzes pretestības modelēšana un gaisa pretestība, lai simulētu situāciju uz ceļa
Automātiski vairākkārtēji dinamiskie testi ar droseļvārsta kontroli

MĒRĪJUMI
Ekrāns mērījumi ir galvenais programmas testa ekrāns. Šajā ekrānā tiek parādīti visi tekošie dati un veikti testi. Ekrāna centrā ir divas lielas ciparnīcas. Šīs ciparnīcas var attēlot dzinēja apgriezienu skaitu, ātrumu, jaudu, griezes momentu, ceļa slodzi un spēku uz riteni.
Kreisajai ciparnīcai ir dubulta funkcija, jo to izmanto arī retardera vadībai. Dzeltenā bulta attēlo dzinēja, bet sarkanā bulta attēlo tekošo pretestības stāvokli. Retarderu var vadīt, izmantojot Dynostar tālvadības pults pogu vai tastatūru.

GRAFIKA
Grafikas ekrāns tiek izmantots, lai apskatītu un novērtētu testa datus. To var izmantot, lai apskatītu spēku uz riteni, dzinēja jaudu un zudumus transmisijā. Visus datu bāzē saglabātos mērījumus var ielādēt grafikā salīdzināšanai. Papildus dzinēja jaudas rādītāja datus arī var attēlot kā grafiku.
Ir pieejami arī dažādi citi grafiki, lai noteiktu paātrinājumu, izslīdēšanu, kā arī īpašs garfiks elektro dzinējiem.

ĀTRA UN PRECĪZA TESTĒŠANA!
Advanced Dyno Station ir pieejami četri dažādi testēšanas režīmi: dinamiskais, dinamiskais A/T, statiskais un pārejas režīms. Tas ļauj pārbaudīt visus dzinēja aspektus un maksimāli izmantot to potenciālu.
Visos šajos testēšanas režīmos ir viegli kontrolēt slodzi. Dinamiskajos testos, iestatot paramaterus, var iestatīt retardera slodzi pašam testam (ja nepieciešams). Ja neesat pārliecināts, kādu slodzi vēlaties izmantot, risinājums ir mūsu pārejas tests. To dažkārt dēvē arī par izvērsto testu. Var iestatīt vēlamo testa ilgumu, un programma automātiski kontrolēs retardera darbību.
Statiskajiem testiem jāiestata pretestību procentos un testējamo diapazonu. Retardieris tiks automātiski vadīts, lai noturētu dzinēju uzdotajos testa punktos. Pēc katra testa, rezultāti tiek parādīti ekrānā garfika veidā. Ir iespēja izmantot reāllaika grafika funkciju, lai redzētu, kā pieaug grafika līkne testa gaitā.

Pateicoties dinamometriskā stenda augstajai kvalitātei, tam ir konsekventi testu rezultāti, kas ļauj atrast mazāko uzlabojumu, veicot dzinēja regulēšanu!

Cena atkarīga no veicamo darbu apjoma

Tel. +371 26 29 29 29; +371 29 51 31 51

*Visām bildēm ir informatīvs raksturs. Arte racing patur tiesības veikt jebkuras izmaiņas, bez iepriekšēja brīdinājuma